Thursday, September 24, 2009

Altså...

Ante fred, og ingen fare, da jeg dro meg ut av sengen klokken 06.00 morges, men dagen skulle tydeligvis bli hakke mer dramatisk enn jeg liker.

Haukeland er jo som oftes bare koselig, og jeg liker egentlig ganske godt å sulle rundt der med vaskekosten, men i dag var jeg på barneposten hvor det ventet en liten overraskelse i form av to, sikkert hyggelige, damer i klovnekostyme. De følte seg sikkert kjempe snille som skulle underholde barna, men ÆRLIG TALT!!! Er det ingen der ute som tenker på at ikke alle liker klovner??? Synes dette blir litt det samme som å slippe løs masse edderkopper forran en med edderkopp fobi, eller stenge en med klaustrofobi inne i en heis. Altså!

Joda, kanskje dette var litt dramatisk av meg, men la meg forklare: “Du vet den følelsen du får om du går alene on natten, det er bekmørk og du innbiller det at noen eller noe forfølger deg? Du vet at det mest sannsynlig ikke er noe å bekymre seg for, men frysningene kryper alikevell oppover ryggen og du føler deg stiv og nesten litt kvalm???… Dette er følelsen jeg får av klovner.

Ovenfor kan du se Marianne Aulie sine berømte klovne bilder, og man kan trygt si at jeg ikke vill ha noe slikt på veggen (Though, jeg liker Aulie sin stil litt)…

No comments:

Post a Comment