Sunday, September 27, 2009

End of the weekend

Yep, s-a mai dus inca un weekend de relaxare si frecat menta. Iar vine luni si iar incepe scoala. Iar incep notele proaste, testele, ascultari si sa nu uitam de oboseala care parca nu se mai termina. Nu ca e frumos cand esti la jumatatea saptamanii si te gandesti ca maine e joi, apoi vine vineri si in sfarsit weekendul mult asteptat? O, ba da, va zic eu. Dar nu e urat atunci cand esti de-abia la inceputul saptamanii, luni spre exemplu, si te gandesti ca maine e de-abia marti si ca toata lumea ar trebui sa aiba voie buna pentru invatat, dar se pare ca nimeni nu prea reuseste? Tare urat.

Dar cum e cand stii ca mai sunt cateva zile, pana la vacanta de iarna spre exemplu, si deja simti cum tot cheful de scoala dispare treptat si de-abia astepti sa te trezesti la 10 si sa stai in pat in plus? Sau cand tot ce vrei intr-o zi e doar sa stai langa o ceasca de ciocolata calda, in pat, infofolit in patura, in pijamale si in sosete, citind o carte buna? Va zic eu, e minunat !

Dar momentan, astea-s doar planuri, pentru ca pana la vacanta de iarna mai este mult si bine. Am plecat ca mi s-a tras episodul din Two and a half men.

P.S: In urmatorul post voi scrie despre amintirile mele din copilarie.

No comments:

Post a Comment